Financiële jaarverslagen

Lees de financiële jaarverslagen.

Financieel jaarverslag 2023
Financieel jaarverslag 2022

ANBI

Stichting Parel & Kerk Luttenberg is sinds maart 2022 de ANBI status toegekend. ANBI staat voor algemeen nut beogende instelling.

Gegevens ANBI registratie

Stichting Parel & Kerk Luttenberg
RSIN: 8632 58 244
Bankrekening: NL75RABO0189771542
Telefoon: 06 1368 1475 (Secretaris)
E-mail: info@parelenkerk.nl

Doelstelling: Het kerkelijk erfgoed voor Luttenberg veiligstellen door deze in eigen beheer te nemen en te komen tot een gezonde financiële exploitatie.

Hoofdlijnen beleidsplan: De Stichting Parel & Kerk Luttenberg heeft als doel de gebouwen en gronden over te nemen van de parochie Heilig Kruis, waarbij de huidige inrichting van de omgeving zoveel mogelijk behouden blijft. Voor de bestemming van de gebouwen zal een plan worden gemaakt, ten behoeve van een gezonde financiële exploitatie.

Bestuur: Marcel Veldkamp (voorzitter), Ferdinand Oldemaat (secretaris), Frans Kortstee (penningmeester) Ben Olde Bijvank (bestuurder), Anton Jansen Holleboom (bestuurder).

Beloningsbeleid: de bestuurders krijgen geen beloning.