Vorig jaar is een groep studenten van het Saxion College gestart met een onderzoek naar de vraag hoe de herbestemming van de H.Corneliuskerk eruit zou kunnen zien. Op basis van de feedback die zij hebben mogen ontvangen op de vorig jaar uitgezette enquête hebben zij 5 plannen ontwikkeld. Je kunt de 5 plannen hieronder downloaden en bekijken. Graag horen wij van je welk plan jouw het meest aanspreekt. Per mail kun je ons laten weten welk van deze plannen volgens jou het beste is.

Plannen bekijken

Download plan 1 – Dorpsplein, gezondheidscentrum
Download plan 2 – Samen jong & oud
Download plan 3 – Spölhuus
Download plan 4 – Geloof, wellness, rust
Download plan 5 – Gelukkig weerzien

Deel jouw mening. Stem per mail.

Graag horen we van jou welk plan jouw voorkeur heeft. Laat het ons weten door een mail met als onderwerp “stem herbestemming” te sturen naar info@parelenkerk.nl.

Dit helpt ons te bepalen welk(e) plan(nen), denkrichting(en) verder onderzocht moeten worden in de stappen naar de uiteindelijke herbestemming van onze kerk. Heb je zélf een idee, of aanvulling? laat het ons weten. Alvast bedankt voor jouw reactie.